تعمیر اجاق گاز بوش – Bosch

پایدار سرویس نمایندگی تعمیر اجاق گاز بوش در خدمت شماست !

اجاق گاز بوش شما یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین اجاق گاز‌های موجود در بازار است. اما حتی بهترین اجاق گاز‌ها هم ممکن است خراب شوند. اگر اجاق گاز بوش شما دچار مشکل شده است، نگران نباشید! پایدار سرویس، تعمیرات اجاق گاز بوش با خیال راحت، در خدمت شماست.

پایدار سرویس با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر اجاق گاز بوش را ارائه می‌دهد. کارشناسان مجرب پایدار سرویس با استفاده از قطعات اورجینال، اجاق گاز شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر می‌کنند.

اما پایدار سرویس تنها یک تعمیرگاه لوازم خانگی نیست. پایدار سرویس یک همراه همیشگی برای شماست. ما در پایدار سرویس معتقدیم که تعمیرات لوازم خانگی نباید یک تجربه سخت و طاقت‌فرسا باشد. ما می‌خواهیم تعمیرات لوازم خانگی شما را به یک تجربه لذت‌بخش و راحت تبدیل کنیم.

تعمیر اجاق گاز بوش

تعمیرگاه اجاق گاز بوش – Bosch

امروزه اجاق گاز یکی از اجزای اصلی هر آشپزخانه هستند. این وسیله پرکاربرد و ضروری حتی با وجود امکانات پیشرفته، آنقدر کارکرد ساده ای دارد که به نظر می رسد هیچ گاه مشکلی برای آن پیش نمی آید و نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. اما اجاق گاز نیز مانند هر وسیله دیگری، برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر نیاز به سرویس دارد. همچنین ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر داشته باشد.

مجموعه بوش سرویس با داشتن پرسنلی فوق حرفه ای و زبده آماده ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز بوش شما در محل می باشد.

مشکلات اصلی اجاق گاز بوش – Bosch که نیاز به تعمیرکار دارند ؟

  • در این قسمت رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای اجاق گاز بوش پیش آید همراه با علت و راه حل رفع آن آورده شده است.
  • استشمام بوی گاز از اجاق گاز بوش: استشمام بوی گاز در اطراف اجاق گاز بوش بسیار خطرناک است وبرای جلوگیری از بروز هر نوع حادثه، تا رفع مشکل نباید از اجاق گاز استفاده کرد. برای رفع مشکل ابتدا شیر، شیلنگ و اتصالات ورودی گاز به دستگاه را بررسی کرده و نشتی های احتمالی را رفع و در صورت نیاز شیلنگ گاز و اتصالات مربوطه را تعویض نمایید. برای اطمینان از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید.
  • سرو صدای غیر عادی از شعله گاز بوش: شعله اجاق گاز در حالت عادی آرام و بدون صدا می سوزد. اگر شعله اجاق گاز شما با سرو صدا کار میکند، مشکل در هوا رسانی اجاق گاز است که هوا بیش از حد نیاز به مشعل می رسد. برای رفع این مشکل باید شاتر هوا را بررسی کرده و آن را به درستی تنظیم کرد.
  • دود کردن شعله گاز بوش: اگر به تازگی اجاق گاز خود را خریداری و نصب نموده اید کمی دود کردن در چند ساعت اول استفاده طبیعی است. اما اگر دود کردن شعله پس از مدتی استفاده از اجاق گاز اتفاق افتد دلیل آن بالا بودن نسبت گاز به هوا در شعله است. که برای رفع آن باید مقدار گاز را کم کنید. البته کثیف بودن اطراف شعله و باقی ماندن مواد شوینده داخل محفظه شعله نیز ممکن است عامل ایجاد دود باشد.
  • احساس برق گرفتگی هنگام لمس اجاق گاز بوش: اگر هنگام لمس بدنه اجاق گاز بوش احساس برق گرفتگی می کنید، هرچند ضعیف و بدون خطر، آن را نادیده نگیرید. این مشکل ممکن است به دلیل ذوب شدن یکی از سیم های داخلی اجاق گاز اتفاق افتاده باشد. در صورت برخورد با این مشکل جریان برق و گاز دستگاه را قطع کرده و با تعمیر کار مجرب تماس بگیرید.
  • روشن نشدن فر اجاق گاز بوش: این مشکل می تواند به دلیل ایراد در ترموکوبل یا بوبین شعله، سیستم انتقال گاز به شعله های فر، سیستم جرقه زن و یا فندک فر پیش آید. رفع این مشکل کار تعمیرکاری ماهر است.
  • ضعیف بودن شعله اجاق گاز بوش: مسدود شدن محفظه های شعله یا کم بودن مقدار هوا و گاز سبب ایجاد شعله ضعیف اجاق گاز می شود.با رفع گرفتگی ها و تنظیم صحیح هوا و گاز شعله را به حالت عادی برگردانید.
  • بلند بودن بیش از حد شعله اجاق گاز بوش: زیاد بودن میزان هوا و گاز شعله عامل ایجاد شعله بلند اجاق گاز به صورت غیر عادی است. با کم کردن هوا و گاز می توانید این اختلال را برطرف کنید.
    زرد رنگ بودن شعله اجاق گاز بوش: کمبود هوای موجود در مخلوط گاز و هوا باعث سوختن ناقص گاز و زرد شدن شعله اجاق گاز می شود. تنظیم مقدار هوا و گاز زردی شعله را رفع می کند.
  • جرقه زدن مداوم اجاق گاز بوش: اگر اجاق گاز شما به طور مداوم جرقه می زند، بررسی سیستم کلی جرق، خرابی الکترود جرقه، ماژول دستگاه و فندک باید انجام شود.چنانچه اطلاعاتی در این زمینه ندارید لازم است با سرویسکار قابل اعتماد تماس بگیرید.جرقه نزدن فندک اجاق گاز بوش: در صورت مواجهه با این مشکل ابتدا از وصل بودن جریان برق و وردی گاز دستگاه را بررسی کنید. چنانچه از اتصال جریان برق و گاز به دستگاه مطمئن هستید، ممکن است خرابی ترموکوبل، سیستم جرقه زن و اتصالات مربوط به آن عامل مشکل باشد. در چنین حالتی قطعه معیوب باید توسط فردی کاربلد تعمیر یا با قطعه اورجینال جایگزین شود. گاهی نیز مشکل از درپوش و پایه شعله است. مسدود شدن محفظه های شعله توسط مواد غذایی و چربی نیز می تواند مانع ایجاد جرقه و روشن شدن شعله شود.
  • روشن نشدن شعله اجاق گاز: روشن نشدن شعله ممکن است به دلیل گرفتگی پیلوت باشد و پاک کردن پیلوت می تواند مشکل را رفع نماید. در غیر این صورت بررسی بیشتر باید توسط تعمیر کار مجاز و حرفه ای صورت پذیرد.
  • خاموش شدن پیلوت: این مشکل ممکن است به دلیل تنظیم نادرست پیلوت و کمبود گاز پیلوت اتفاق افتاده باشد که با تنظیم دقیق گاز، پیلوت روشن خواهد ماند.یکنواخت نبودن شعله اجاق گاز بوش: اختلال در تنظیم صحیح هوا، مسدود شدن شعله پخش کن و یا بروز مشکل در ژیگلور می تواند دلیل این مشکل باشد و راه رفع آن بررسی دستگاه و تعویض قطعه معیوب است.
  • اجاق گاز بوش شما روشن نمی شود ؟
  • گاز بوش شما در حین کار جرقه می زند ؟
  • شعله اجاق گاز بوش شما به درستی نمی سوزد ؟
  • فندکی گاز بوش شما روشن نمی شود ؟
  • کلید های اجاق گاز شما کار نمی کند ؟

بروز مشکل در اجاق گاز و عدم توجه به آن می تواند بسایر خطرناک باشد و علاوه بر خرابی دستگاه ممکن است مشکلاتی از قبیل آتش سوزی را نیز در پی داشته باشد. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از هر نوع حادثه ناگوار، در صورت بروز مشکل، ابتدا برق و گاز اجاق گاز را قطع نموده و برای دریافت مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید.

مجموعه بسیار حرفه ای بوش سرویس با دارا بودن پرسنل مجرب و تجهیزات پیشرفته و کامل آماده ارائه خدمات تعمیرات اجاق گاز بوش به صورت حرفه ای می باشد.

از این رو با تماس با شماره 41128-021 می توانید نسبت به دریافت خدمات سرویس و تعمیر انواع اجاق گاز بوش اقدام نمایید !

تعمیر مدل های جدید گاز بوش در بسیاری از موارد بسیار پیچیده بوده و نیاز به علم بسیار بالایی دارد، لذا به شما توصیه می شود در صورت بروز مشکل با بوش سرویس تماس بگیرید.

3.9 / 5. 10

8 دیدگاه ها

  • دو روزه که پشت سر هم اجاق گاز بوشم فندک هاش پشت سر هم میزنه و قطع نمیشه
    هرچی هم دور و برشو تمیز می کنم باز فرقی نمی کنه
    برای تعمیر اجاق گاز بوشم چطور باید اقدام کنم؟ فک نکنم خودم کاری از دستم بربیاد
    شماره ام رو اینجا بذارم براتون؟

    • سلام. ممنون از همراهی شما.
      لطفا شماره تماس خودتان را از طریق فرم درخواست مشاوره ارسال کنید.
      مشکلی که برای دستگاه شما اتفاق افتاده احتمالا از ترانس و یا بوبین گاز است که می بایست بیشتر بررسی شود.

  • من دو سالی هست که دو تا از شعله های گازم اصلا روشن نمیشه
    واقعا خسته ام کرده
    میشه لطف کنید تشریف بیارین برای تعمیراتش؟ شماره ام هم هست **********

  • درود بر شما

    دلیل زرد بودن شعله اجاق گاز بوش بنده چیست؟ آیا این موضوع خطری دارد. خودم هم می توانم آن را برطرف نمایم؟

    • سلام. شعله زردرنگ اجاق گاز نشان از ایراد در دستگاه است که باید دقیقتر بررسی شود. با کارشناسان پایدار سرویس تماس بگیرید.

  • عذر می خوام اجاق گاز بوشم نیاز به سرویس داره
    محبت می کنید تشریف بیارین برای تعمیراتش؟
    شماره 09**********

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =