خدمات تعمیر فر بوش – Bosch در تهران

خدمات تعمیر فر بوش – Bosch در تهران

شرکت پایدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر فر بوش در خدمت شماست !

فر بوش شما یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فر‌های موجود در بازار است. اما حتی بهترین فر‌ها هم ممکن است خراب شوند. اگر فر بوش شما دچار مشکل شده است، نگران نباشید! پایدار سرویس، نمایندگی رسمی تعمیرات بوش در ایران، در خدمت شماست.

پایدار سرویس با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بوش، یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر فر بوش را ارائه می‌دهد. کارشناسان مجرب پایدار سرویس با استفاده از قطعات اورجینال، فر شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر می‌کنند.

ما در پایدار سرویس معتقدیم که تعمیرات لوازم خانگی نباید یک تجربه سخت و طاقت‌فرسا باشد. ما می‌خواهیم تعمیرات لوازم خانگی شما را به یک تجربه لذت‌بخش و راحت تبدیل کنیم.

به همین دلیل، ما خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم:

تعمیرات در محل : ما تعمیرات فر شما را در محل انجام می‌دهیم تا شما مجبور نباشید فر خود را به تعمیرگاه ببرید.

تعمیرات فوری : ما در پایدار سرویس تلاش می‌کنیم تا تعمیرات فر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

گارانتی 12 ماهه : ما کلیه تعمیرات خود را 12 ماه گارانتی می‌کنیم تا خیال شما از کیفیت خدمات ارائه‌شده راحت باشد.

پس اگر فر بوش شما دچار مشکل شده است، همین حالا با پایدار سرویس تماس بگیرید و از خدمات باکیفیت و متمایز این شرکت بهره‌مند شوید.

تعمیرگاه فر بوش – Bosch

از پر طرفدارترین محصولات شرکت بوش Bosch فر های این برند خوش نام  بخصوص فر های تو کار آن می باشد .

خلاقیت ،طراحی منحصر به فرد و عالی ، خلاقیت بالا و دارا بودن برنامه های متعدد از ویژگی های بسیار عالی فر توکار برند بوش Bosch  می باشد .

با توجه به بالا بودن تعداد کاربران این نوع از فر ها یکی از  مهم‌ترین دغدغه های آن ها تعمیر و سرویس این نوع فر ها می باشد .

گفتنی است که علاوه بر تعمیر فر های بوش نصب مجدد آن بعد از تعمیر یکی از معضلات تعمیر کاران و سرویس کاران این نوع از فر ها می باشد .

بسیاری از مصرف کنندگان فر بوش از تعمیر فر خود ناراضی بوده و شکایات فراوانی دارند .

از این رو به شما پیشنهاد می کنیم در صورت خرابی فر بوش خود با پایدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات فر بوش تماس حاصل نمایید.

مشکلاتی که نیاز به تعمیر فر بوش دارند چیست ؟

فر بوش Bosch گرم نمی شود !

مشکل اصلی : فر به صورت کلی روشن نمی شود ؟ در این صورت ممکن است فر شما دارای مشکل بسیار اساسی باشد ، اما این مشکل معمولا دارای دلایل متداولی است که از یکی از آنها می توان به عدم کارکرد صحیح جرقه زن و یا معیوب شدن آن اشاره نمود . البته مشکی می تواند از بخش های مختلف دیگری باشد که در صورت عدم یافتن آن سریعا با بوش سرویس و شماره تماس 02141128 تماس بگیرید .

راه حل مشکل : برای اطمینان از اینکه بدانید مشکل از لوله های انتقال گاز نیست یکی از اجاق های گاز را امتحان کنید که ببینید گاز می آید یا خیر ، در صورتی که صدای گاز را شنیدید باید مطمئن شوید که مشکل از جرقه زن است یا خیر ؟ در صورتی که مجددا در پیدا کردن مشکل فر خود مشکل داشتید سریعا با بوش سرویس و شماره تماس 02141128 تماس بگیرید .

همچنین شما می توانید از بخش مقالات وب سایت بوش سرویس نسبت به آموزش خود در ارتباط با کار با فر بوش خود اقدام نمایید.

فر بوش Bosch گرم نمی شود !

پخت و پز در فر بوش یکنواخت نیست !

پخت و پز در فر بوش یکنواخت نیست !

در صورتی که هنگام تست کردن متوجه این موضوع شدید که بعضی از قسمت ها بیشتر از جاهای دیگر تست می شود و گاهی اوقات باعث سوختن آن می شود باید به این نتیجه رسید که فر شما گرمای یکنواختی را تولید و پخش نمی کند .

برای اینکه از این مورد اطمینان حاصل کنید نسبت به پخت یک مرغ کامل اقدام نمایید و آن را به وسیله فر خوب بپزید در صورتی که این مورد را بر روی گوشت مرغ هم مشاهده کردید ، فر بوش Bosch شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد .

مشکل اصلی : شما باید سنسور های دمایی و المنت های تولید گرما را به خوبی تست کنید .
راه حل مشکل : فر را روشن کنید و بگزارید کاملا داغ شود ، در مرحله بعدی سریعا با یک بررسی چشمی و مقاومت سنسور دمایی از عملکرد صحیح تمامی بخش ها اطمینان حاصل نمایید ، در صورتی که قسمت های مختلف آن به درستی کار نمی کرد  سریعا با بوش سرویس و شماره تماس 02141128 تماس بگیرید .

سوالات متداول برای تعمیر فر بوش

فر بوش شما گرم نمی شود ؟

اگر فر بوش شما گرم نمی‌شود، علت آن ممکن است مشکل در سیستم گرمایشی فر باشد. لطفاً ابتدا از مطمئن شدن در مورد وضعیت برق و گاز خود اطمینان حاصل کنید. سپس مطمئن شوید که دکمه‌های تنظیمات فر را به درستی تنظیم کرده‌اید.

اگر با انجام این کارها همچنان مشکل برطرف نشد، در سریع ترین زمان ممکن با مرکز تعمیرات فر بوش یعنی پایدار سرویس تماس بگیرید.

چرا چراغ داخلی فر بوش روشن نمی شود ؟

عدم روشن شدن چراغ داخلی فر بوش می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. در ادامه به برخی از اصلی‌ترین علل این مشکل اشاره می‌شود:

1. لامپ خراب یا از کارافتاده : اولین چیزی که باید بررسی کنید، وضعیت لامپ داخلی فر است. اگر لامپ خراب شده یا از کارافتاده باشد، چراغ نمی‌تواند روشن شود. در این صورت، لامپ را تعویض کنید.

2. خرابی در سیستم برقی : اگر مدار برقی که برای روشن کردن چراغ داخلی فر استفاده می‌شود خراب شده باشد، چراغ نمی‌تواند روشن شود. در این صورت، نیاز به تعمیر سیستم برقی دارید.

3. سوییچ خراب یا کابل متصل نشده : سوییچ چراغ داخلی ممکن است خراب شده باشد یا کابل اتصال آن به مدار برقی داخلی فر قطع یا متصل نشده باشد. این مشکلات ممکن است باعث عدم روشن شدن چراغ شوند و نیاز به تعمیر دارند.

4. مشکل در دوربین واحد نوری : بعضی از افرازها دارای دوربین واحد نوری هستند که وضعیت آشپزی را نمایش می‌دهد. اگر این دوربین خراب شده باشد یا با مشکل مواجه شده باشد، چراغ داخلی ممکن است روشن نشود.

5. خرابی در تایمر چراغ داخلی : در برخی از مدل‌ها، چراغ داخلی فر توسط یک تایمر کنترل می‌شود. اگر تایمر خراب شده یا به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است چراغ نمی‌تواند روشن شود.

6. خرابی در مدار کنترلی فر : در موارد نادر، ممکن است خرابی در مدار کنترلی فر باعث عدم روشن شدن چراغ داخلی شود. این مشکل نیاز به تعمیر تخصصی دارد.

اگر مشکل عدم روشن شدن چراغ داخلی فر بوش باقی بماند و نتوانید علت آن را پیدا کنید، بهتر است به تعمیرکار متخصص یا مرکز خدمات بوش مراجعه کرده و دستگاه را تحت تعمیر قرار دهید. آنها می‌توانند مشکل را تشخیص داده و رفع کنند.

فر بوش سریعا خاموش می شود ؟

در صورتی که فر بوش شما سریعاً خاموش می‌شود، ابتدا باید مطمئن شوید که منبع برق به درستی متصل شده و قطع نشده است. همچنین، مطمئن شوید که تنظیمات دستگاه به درستی انجام شده‌اند.

اگر با این کارها مشکلی حل نشد، باید به تعمیرکار مجرب یا نمایندگی بوش مراجعه کنید تا عیب یابی و رفع مشکل صورت گیرد. احتمالاً دستگاه شما مشکلی دارد که تنها با تعویض قطعات مربوطه تعمیر خواهد شد.

پیشنهاد می‌شود که برای جلوگیری از بروز مشکلات آتی، دستگاه را به طور منظم و با رعایت دستورالعمل‌های تولیدکننده تمیز کنید و از مصرف بیش از حد برق در یک زمان خاص پرهیز کنید.

شیشه فر بوش شکسته شده ؟

در صورت شکستن شیشه فر بوش، ابتدا باید از بین بردن تکه های شیشه اطمینان حاصل کنید تا جلوی خطرات مختلفی از جمله بریدگی و آسیب به دستان یا پاها را بگیرید. بهتر است از دستکش و نوار چسب استفاده کنید تا بیشترین احتیاط را در این کار داشته باشید.

سپس با استفاده از قطعه پارچه یا جلروبرقی بوش، با دقت شیشه شکسته را تمیز کنید.

در نهایت، برای تعویض شیشه شکسته، بهتر است با تعمیرکار مجرب و یا نمایندگی بوش تماس بگیرید تا علاوه بر تعویض شیشه، از درستی کار و جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر اطمینان حاصل کنید.

فر بوش همگام کار بوی بد می دهد ؟

فر بوش هنگام کار ممکن است بوی بدی داشته باشد. این ممکن است به دلیل چربی و آلودگی درون فر، شاید نیاز به تمیز کردن داشته باشد. همچنین، اگر مواد غذایی برای مدت طولانی درون فر باقی بمانند، می توانند باعث بوی نامطبوعی شوند. برای رفع این مشکلات، می توانید فر را با محلول شستشوی مناسب پاک کنید و در صورت امکان، پس از هر بار استفاده، جای خالی فر را با یک لایه فویل ضد چسب پوشانده و از نفوذ آلودگی به داخل فر جلوگیری کنید.

جوجه گردان فر بوش خراب شده ؟

جوجه گردان فر بوش باعث پخت بهتر و یکنواخت غذا می‌شود. در صورت خراب شدن جوجه گردان، بهتر است ابتدا دلایل خرابی را مشخص کنید. یکی از دلایل احتمالی خرابی جوجه گردان، خرابی موتور چرخاندن جوجه گردان است.

بهترین راه حل این است که با تعمیر کار مجرب یا نمایندگی بوش یعنی پایدار سرویس تماس بگیرید و خرابی را به آن‌ها بگویید.

فر بوش به درستی روشن نمی شود ؟

اگر فر بوش شما به درستی روشن نمی‌شود، ابتدا باید برق و گاز را بررسی کنید و مطمئن شوید که دکمه‌ها و سوئیچ‌های آن را به درستی تنظیم کرده‌اید. در صورتی که با انجام این کارها مشکل حل نشد، ممکن است علت آن یکی از موارد زیر باشد:

1. خطای سیستم: در این صورت، باید فر را بازنشانی کنید. برای این کار، باید به دفترچه راهنمای فر مراجعه کرده و روش بازنشانی را دنبال کنید.

2. مشکل در سیستم گرمایشی: در این صورت، ممکن است لوله‌های گاز یا الکتریکی که برای گرم کردن فر استفاده می‌شوند، دچار مشکل شده باشند. در این صورت، بهتر است یک کارشناس فنی مجرب را جهت بررسی و تعمیر فر خود مشغول کنید.

3. مشکل در کنترل کننده الکترونیکی: اگر فر شما دارای سیستم کنترل الکترونیکی است، ممکن است مشکل در آن باشد. در این صورت، بهتر است یک کارشناس فنی مجرب را جهت بررسی و تعمیر فر خود مشغول کنید.

اگر با انجام این کارها نتوانستید مشکل را حل کنید، بهتر است تا با تماس با خدمات مشتریان شرکت پایدار سرویس، درخواست مشاوره و راهنمایی بدهید.

درب فر بوش باز نمی شود ؟

اگر درب فر بوش باز نمی‌شود، ممکن است به دلایل مختلفی باشد. در ادامه به برخی از اصلی‌ترین علل این مشکل اشاره می‌شود و چگونگی رفع آنها:

1. قفل درب : برخی از افرازها دارای قفل درب هستند که باید قبل از باز کردن درب، آن را باز کنید. قبل از هر چیز، اطمینان حاصل کنید که قفل درب باز است.

2. درب میخورد به مواد درون : گاهی اوقات ممکن است درب فر به مواد غذایی در داخل برخورد کند و باعث نشدن به باز شدن آسان درب شود. با دقت و با استفاده از ابزار مناسب، مواد را جدا کنید و سپس تلاش کنید درب را باز کنید.

3. خرابی در مکانیزم درب : اگر مکانیزم درب خراب شده یا عالقه کرده باشد، ممکن است باز کردن درب دشوار باشد. در این صورت، نیاز به تعمیر مکانیزم دارید.

4. خرابی در کابل برق یا سیستم کنترلی : خرابی در کابل برق یا سیستم کنترلی فر ممکن است باعث عدم پاسخگویی درب شود. در این صورت، نیاز به تعمیر سیستم برقی دارید.

5. درب متصل به شیء ثابت : برخی از مدل‌های فرها دارای درب‌هایی هستند که به شیء ثابتی متصل شده‌اند و باز شدن آنها نیاز به اندکی قدرت فشاری دارد. در این صورت، با دقت و قدرت مناسب، درب را باز کنید.

6. مشکلات در سیستم قفل کننده درب : در برخی مدل‌ها، سیستم‌های قفل کننده درب وجود دارند که ممکن است به علت خرابی یا مشکلات فنی به باز نشدن درب منجر شوند. در این صورت، به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

در هر صورت، اگر باز کردن درب فر بوش مشکل دارد و نمی‌توانید مشکل را تشخیص دهید، بهتر است به تعمیرکار متخصص یا مرکز خدمات بوش مراجعه کنید تا مشکل را تشخیص داده و رفع کنند.

فر توکار بوش کار نمیکند ؟

اولین گامی که می‌توانید برای رفع این مشکل انجام دهید، بررسی وضعیت منبع برق فر است. مطمئن شوید که فر به صورت صحیح به منبع برق متصل شده و قطعه‌های الکتریکی آن سالم هستند.

در صورتی که منبع برق به درستی کار می‌کند، می‌توانید به روش‌های زیر روی بیشتر احتمالات راه‌حل داد:

1- مطمئن شوید که درب فر به درستی بسته شده است و هیچ پاره‌ای از غذایی یا مواد دیگر در درون فر باقی نمانده است. در صورت وجود پاره‌های غذایی، آنها را با دستمال پاک کنید.

2- مطمئن شوید که فر به درستی تنظیم شده است. بررسی کنید که صفحه‌ی کنترل فر به درستی تنظیم شده و درست کار می‌کند.

3- اگر همه‌ی این راه‌حل‌ها باعث رفع مشکل نشد، بهتر است که با تشرکت پایدار سرویس یعنی نمایندگی خدمات پس از فروش فر بوش تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.

درب فر بوش به درستی بسته نمی شود؟

اگر درب فر توکار بوش به درستی بسته نمی‌شود، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1- مطمئن شوید که بخش سطحی داخلی درب فر و بخش سطحی خارجی آن به درستی پاک شده‌اند. هر چه پاره‌ای از غذایی یا مواد دیگر در دور آن باقی بمانند، می‌تواند عملکرد بسته شدن را مختل کند.

2- بررسی کنید که درب فر به درستی قرار داده شده است. در صورت لرزش درب، آن را دوباره مرور کنید تا مطمئن شوید که به درستی نصب شده است.

3- در صورتی که درب فر دارای قفل است، مطمئن شوید که قفل باز است و اگر دستگیره دارد، آن را درست نگه دارید.

4- بررسی کنید که درب فر خالی از هر گونه موانع است. اگر درب فر خالی است و باز نمی‌شود، بهتر است که با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.

اگر هیچ یک از این روش‌ها نتیجه نداد، بهتر است که با شرکت پایدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات فر بوش تماس بگیرید.

تعمیر فر بوش در محل شما

همان‌طور که می دانید با توجه به بالا رفتن محبوبیت برند بوش در سال های اخیر و همچنین رویکرد عمومی نسبت به استفاده از فرهای بوش در مدل های مختلف، احساس نیاز به یک تعمیرگاه با تجربه برای تعمیر فر بوش خود را نمایان می کند. بوش سرویس با دارا بودن پرسنل زبده و کار آزموده خود در ارتباط با تعمیر فر بوش آماده ارائه خدمت با تمامی کاربران محترم فر های بوش می باشد .  در صورت بروز هریک از مشکلات زیر در فر بوش شما سریعا با شماره بوش سرویس که 02141128 می باشد تماس حاصل نمایید .

  • آیا فر Bosch شما غذا را گرم نمیکند؟
  • آیا گریل فر Bosch شما کار نمی کند؟
  • آیا فر Bosch شما پخت یکنواختی ندارد؟
  • آیا فر Bosch شما روشن نمی شود؟
  • آیا سیستم جرقه زن فر Bosch شما کار نمی کند؟
  • آیا المنت های گرما زای فر Bosch شما داغ نمی شود ؟

در صورتی که فر بوش شما دارای یکی از فوق است با شماره 02141128 تماس بگیرید .

در صورتی که فر بوش شما دارای یکی از فوق است با شماره 02141128 تماس بگیرید .

درخواست اعزام تکنسین برای تعمیر فر بوش

    پایدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات فر بوش، تضمین می‌دهد که فر مارک Bosch شما را با بهترین قیمت و کیفیت تعمیر کند.

    با توجه به تجربیات فراوان پایدار سرویس در زمینه تعمیرات مدل‌های مختلف فر بوش، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به هیچ عنوان نگران هزینه‌های تعمیرات دستگاه خود نباشید. تعرفه‌های پایدار سرویس کاملاً بر اساس تعرفه‌های اتحادیه بوده و همواره سعی بر این داشته ایم که مشتریان عزیز ما کمترین هزینه را بابت تعمیرات فر بوش خود بپردازند.

    بر همین اساس، تعمیرکاران با تجربه پایدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات فر بوش، بیشترین تلاش خود را انجام خواهند داد تا قطعات معیوب دستگاه شما را تعمیر کنند و شما متحمل هزینه‌های تعویض قطعات نشوید.

    4.3 / 5. 18

    6 دیدگاه ها

    • برای تعمیر فر بوش خودم باید چیکار کنم؟ نیاز هست دستگاه رو بیارم تعمیرگاه شما؟ خودم سمت ونک هستم تعمیرگاه بوش نزدیک من اینجا کجاست؟

      • سلام. ممنون از همراهی شما.
        با توجه به آدرس شما، برای دریافت خدمات حضوری می توانید به دفتر میرداماد مراجعه کنید.
        همچنین میتوانید با تکمیل فرم، درخواست اعزام تعمیرکار به محل خود را ثبت کنید. هماهنگی های لازم از طریق تماس تلفنی انجام خواهد شد.

    • من هرموقع فر بوشم رو روشن می کنم یه بوی گازی می پیچه تو خونه
      تقریبا زیاد و اذیت کننده است ولی پنجره هارو باز می کنم که اتفاقی نیافته

      توکاره نمی تونم خودم چکش کنم خطرناکه
      میشه زحمت بکشین بیاین یه بررسی و سرویسش کنید؟
      شماره همراهم: ***********
      شماره ثابت: ***********

      سپاسگذارم

      • سلام. هماهنگی لازم جهت اعزام تکنسین های پایدار سرویس به محل شما صورت گرفت.
        لطفا تا زمان بررسی کامل از دستگاه استفاده نکنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 4 =