تعمیر گاز برقی بوش – Bosch در تهران

با نمایندگی تعمیرات گاز برقی بوش آشنا شوید !

گاز برقی بوش شما یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین گاز برقی‌های موجود در بازار است. اما حتی بهترین گاز برقی‌ها هم ممکن است خراب شوند. اگر گاز برقی بوش شما دچار مشکل شده است، نگران نباشید! پایدار سرویس، نمایندگی رسمی تعمیرات بوش در ایران، در خدمت شماست.

پایدار سرویس با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر گاز برقی بوش را ارائه می‌دهد. کارشناسان مجرب پایدار سرویس با استفاده از قطعات اورجینال، گاز برقی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر می‌کنند.

به همین دلیل، ما خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم:

تعمیرات در محل: ما تعمیرات گاز برقی شما را در محل انجام می‌دهیم تا شما مجبور نباشید گاز برقی خود را به تعمیرگاه ببرید.
تعمیرات فوری: ما در پایدار سرویس تلاش می‌کنیم تا تعمیرات گاز برقی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.
گارانتی 12 ماهه: ما کلیه تعمیرات خود را 12 ماه گارانتی می‌کنیم تا خیال شما از کیفیت خدمات ارائه‌شده راحت باشد.

شرکت پایدار سرویس تعمیر کننده گاز برقی بوش

تعمیرگاه گاز برقی بوش – Bosch

گاز برقی بوش یا همان هات پلیت در سال های اخیر مشتریان زیادی پیدا کرده است. گاز برقی صفحه ای بوش علاوه بر طراحی زیبا، مزیت های فنی قابل قبولی نیز دارد که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

گازهای برقی بوش در دو نوع المنتی و القایی تولید و عرضه می شود که با وجود تفاوت در کارایی، در هر دو آن ها به جای گاز، از انرژی برق برای تولید حرارت استفاده می شود.

متخصصین فنی بوش سرویس این آمادگی را دارند که با بهره گیری از تجربه بالای خود، تعمیر گاز برقی بوش شما را به بهترین نحو و با کمترین هزینه در محل شما انجام دهند.

مشکلات اصلی گاز برقی بوش – Bosch که نیاز به تعمیرکار دارند چیست؟

اصلی ترین مشکلاتی که ممکن است برای هات پلیت یا گاز برقی بوش پیش آید به شرح زیر است:

 

  • روشن نشدن گاز برقی بوش: اگر دستگاه شما به طور کلی روشن نمی شود، پریز برق و کابل دستگاه را چک کنید که برق داشته باشد. اگر پریز و کابل برق را وارد دستگاه می کنند احتمالا مشکل از سوکت ها و برد دستگاه است.
  • چشمک زدن همه نمایشگرها گاز برقی بوش: اگر همه نمایشگرهای گاز شما چشمک می زنند احتمالا صفحه لمسی خیس است یا جسمی روی آن قرار گرفته است.
  • ارور f2 گاز برقی بوش: خطای f2 در گاز برقی بوش زمانی نشان داده می شود که چند صفحه حرارتی با دمای بالا و زمان طولانی با هم روشن بوده اند.
  • گاز برقی بوش شما روشن نمی شود؟
  • گاز برقی بوش شما به درستی کار نمی کند؟
  • گاز برقی بوش شما ارور می دهد؟
  • کلید های گاز برقی شما کار نمی کند؟

به دلیل حساسیت و پیچیدگی سیستم گازبرقی بوش، در صورت مشاهده هر یک از این ایرادات یا سایر مشکلات قبل از هر اقدامی برای دریافت مشاوره با کارشناسان بوش سرویس تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی کرده و در صورت نیاز تعمیرکاران ماهر و کار بلد برای بررسی بیشتر و انجام خدمات به محل اعزام می شوند.

بوش سرویس مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی بوش است و تعمیرکاران ما متخصص سرویس، عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی بوش از جمله مدل های مختلف گاز برقی Bosch می باشند.

می توانید با تماس با شماره 41128-021 نسبت به دریافت خدمات سرویس و تعمیر انواع گاز برقی بوش اقدام نمایید!

3.9 / 5. 9

5 دیدگاه ها

    • سلام. ممنون از همراهی شما.
      از سال 97 تمامی نمایندگی های بوش در ایران غیرفعال شده اند. پایدار سرویس در حال حاضر به عنوان مرکز تعمیرات و خدمات بوش فعالیت دارد.
      در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • دکمه های اجاق گاز برقی بوشم خراب شده و درست کار نمی کنه
    خودم می تونم درستش کنم؟ راهنمائیم می کنید؟

    • سلام. با توجه به حساسیت این قطعات پیشنهاد میکنیم حتما این مورد توسط تکنسین بررسی شود. در صورت تمایل به اعزام تعمیرکار، با مرکز تماس پایدار سرویس ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =