دوره های فنی حرفه ای برای بانوان

شاید در گذشته دوره های فنی حرفه ای برای بانوان تنها محدود به رشته های آرایشگری، آشپزی، حسابداری، کامپیوتر، گرافیک و نقاشی بوده است. اما امروزه بانوان با تکیه بر استعداد و توانایی های خود در آموزش و یادگیری رشته های فنی که شاید در باور عمومی مناسب آقایان شناخته می شود توانسته اند خوب بدرخشند.

اصولا مشاهده می شود که خانم ها با توجه به پتانسیل یادگیری بالا در هر زمینه ای که آموزش دیده و مهارت کسب کنند می توانند موفقیت های شگرفی را بدست آورند.

بسیاری از خانم ها علاقه دارند در کنار شغل اصلی خود و انجام امور منزل، به کسب مهارت در رشته های فنی نیز بپردازند. آموزشگاه فنی حرفه ای طلایی پایدار این علاقه و توانایی بانوان محترم را ارج نهاده و دوره های فنی خود را برای خانم ها نیز برگزار می نماید.

بانوان علاقه مند به آموزش تعمیرات لوازم خانگی می توانند در دوره های تئوری و عملی این آموزشگاه شرکت کرده و به کسب مهارت بپردازند.

دوره تعمیرات لوازم خانگی برای خانم ها

خانم های علاقه مند می توانند در دوره های آموزشی زیر که در آموزشگاه فنی حرفه ای طلایی پایدار به صورت تئوری و عملی (حضوری و آنلاین) برگزار می شود شرکت نموده و مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت کنند:

  • دوره عمومی برق لوازم خانگی، مکانیک و الکترونیک کلیه لوازم های برقی
  • دوره تخصصی نصب و تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی، تعمیرکار لوازم خانگی گردنده
  • دوره تخصصی تعمیرات جاروبرقی و شارژی، ماکروفر و لوازم خرد برقی
  • دوره تخصصی نصب و تعمیرات سیستمهای تهویه مطبوع، کولرگازی، اسپلیت و یخچال فریزر

تعمیرکار زن و مرد

پیش نیاز های لازم برای شرکت در کلاس های فنی حرفه ای برای خانم ها

شاید در ظاهر این رشته ها مختص آقایان شناخته شود اما بانوان با استعداد با شرکت در این دوره ها و یادگیری مهارت های تخصصی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی نه تنها می توانند امور تعمیراتی در منزل خود را انجام دهند بلکه می توانند از این راه به کسب درآمد نیز برسند.

همانطور که می دانید امروزه مسئله جنسیت در مورد بسیاری از شغل ها دیگر مسئله مهمی نیست و آنچه باعث می شود افراد برای شغلی انتخاب شوند و موفقیت کسب نمایند تنها توانایی و مهارت علمی و عملی آن ها است.

خوشبختانه در سال های اخیر تعداد خانم هایی که در کلاس های آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت می کنند افزایش قابل توجهی یافته و انتظار می رود بازار کار تعمیرات مانند بسیاری از مشاغل دیگر از انحصار آقایان خارج شود.

بانوان گرامی برای شرکت در دوره های فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی نیازی به تحصیل در رشته های مرتبط و داشتن تجربه در این زمینه ندارند و هر فرد با هر سن و هر میزان تحصیلات بر اساس علایق شخصی و هدف خود می توانند در این دوره ها شرکت کند.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی با شماره 41128-021 داخلی 505 تماس بگیرید.

5 / 5. 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 5 =