آموزش آب بندی حوضچه ظرفشویی بوش

ظرفشویی های بوش بعد از چند سال استفاده معمولا دچار آبریزش و نشت آب از حوضچه می شود. در این حالت ارور E15 نیز روی صفحه نمایش دستگاه نمایان می شود.

در این مطلب قصد داریم روش اصولی و صحیح رفع این ایراد را با استفاده از کیت مخصوص ارائه شده توسط شرکت BOSCH را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

کمپانی بوش با اطلاع از این ایراد که معمولا برای ظرفشویی های سری SMS پیش می آید کیت تعمیری مخصوص را همراه با آموزش نحوه کاربرد آن عرضه نموده است. بنابراین زمانی که کف حوضچه دچار نشت آب شده، باید توسط این کیت مخصوص فرآیند آب بندی آن انجام شود.

استفاده از چسب و سایر مواد برای آب بندی که توسط برخی از تعمیرکاران به کار برده می شود، کاملا اشتباه و بدون فایده است.

محتویات این کیت شامل 4 عدد پیچ، سیم مفتولی و اورینگ مخصوص است.

برای استفاده از این کیت در ابتدا باید پیچ های کف حوضچه باز شده ، اورینگ با استفاده از سیم یا سوزن موجود در پکیج، در محل خود قرار گرفته و مجددا پیچ ها بسته شود.

در ویدئوی آموزشی زیر به طور دقیق و کامل نحوه آب بندی حوضچه (سامپ) ظرفشویی بوش مدل sms با استفاده از کیت مخصوص بوش توضیح داده شده است.

 

در صورتیکه با مشکل نشت آب از قسمت حوضچه ظرفشویی بوش مواجه هستید، برای درخواست ارسال تعمیرکار و دریافت انواع خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران ، با کارشناسان سرویس بوش تماس بگیرید. (تلفن تماس : 41128-021)

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب ارورهای ماشین ظرفشویی بوش را مطالعه کنید.

5 / 5. 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =