تعمیر گاز رومیزی و صفحه ای بوش – Bosch در تهران

تعمیر گاز رومیزی بوش

با پایدار سرویس نمایندگی تعمیر گاز رومیزی بوش آشنا شوید !

اجاق گاز رومیزی بوش شما یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین اجاق گاز‌های موجود در بازار است. اما حتی بهترین اجاق گاز‌های رومیزی هم ممکن است خراب شوند. اگر اجاق گاز رومیزی بوش شما دچار مشکل شده است، نگران نباشید! پایدار سرویس، تعمیرات اجاق گاز رومیزی بوش در محل، در خدمت شماست.

پایدار سرویس با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بوش، یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی بوش را ارائه می‌دهد. کارشناسان مجرب پایدار سرویس با استفاده از قطعات اورجینال، اجاق گاز رومیزی شما را در محل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر می‌کنند.

ما در پایدار سرویس معتقدیم که تعمیرات لوازم خانگی نباید یک تجربه سخت و طاقت‌فرسا باشد. ما می‌خواهیم تعمیرات لوازم خانگی شما را به یک تجربه لذت‌بخش و راحت تبدیل کنیم.

به همین دلیل، ما خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم:

تعمیرات در محل: ما تعمیرات اجاق گاز رومیزی شما را در محل انجام می‌دهیم تا شما مجبور نباشید اجاق گاز رومیزی خود را به تعمیرگاه ببرید.
تعمیرات فوری: ما در پایدار سرویس تلاش می‌کنیم تا تعمیرات اجاق گاز رومیزی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.
گارانتی 12 ماهه: ما کلیه تعمیرات خود را 12 ماه گارانتی می‌کنیم تا خیال شما از کیفیت خدمات ارائه‌شده راحت باشد.

پس اگر اجاق گاز رومیزی بوش شما دچار مشکل شده است، همین حالا با پایدار سرویس تماس بگیرید و از خدمات باکیفیت و متمایز این شرکت بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های متمایز پایدار سرویس :

  • تعمیرات در محل
  •  تعمیرات فوری
  • گارانتی 12 ماهه
  • قیمت‌های مناسب
  • همراهی همیشگی

تعمیر گاز رو میزی بوش

تعمیرگاه گاز رومیزی بوش – Bosch

امروزه در اکثر آشپزخانه ها به ویزه آشپزخانه های مدرن استفاده از اجاق گاز توکار یا اجاق گاز رومیزی بوش جایگزین اجاق گاز مبله و اجاق گاز فردار بوش شده است. اجاق گاز رومیزی Bosch کیفیت و کارآیی بالا و ظاهری شیک و زیبا دارد.

گازهای رومیزی شامل دو نوع گازی و برقی هستند. اجاق گازهای صفحه ای یا رومیزی با کارکرد گازی خود دارای دو نوع صفحه شیشه ای و صفحه استیل می باشند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند.

اجاق گازهای رومیزی بوش با کارکرد گازی کارآیی، استحکام و کیفیت بالایی داشته و ظاهری زیبا به آشپزخانه می بخشند. با این حال این اجاق گازها نیز ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به سرویس و تعمیر پیدا کنند.

بوش سرویس با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مدل های مختلف گاز صفحه ای و رومیزی بوش شما در محل می باشد.

مشکلات اصلی گاز رومیزی یا صفحه ای بوش – Bosch که نیاز به تعمیرکار دارند ؟

اصلی ترین مشکلاتی که ممکن است برای گاز صفحه ای بوش شما پیش آید، علت این مشکلات و راه حل رفع این ایرادات در ادامه آورده شده است:

  • خاموش شدن شعله بعد از رها کردن ولوم گاز رومیزی بوش : در صورتی که پس از روشن کردن گاز، با رها کردن ولوم گاز، شعله خاموش می شود دلیل آن ایراد در قطعه حفاظتی و ایمنی ترموکوپل اجاق گاز است. خرابی ترموکوبل باعث می شود شعله بعد از رها کردن ولوم خاموش شود. لازم است این ترموکوبل معیوب توسط تعمیر کار حرفه ای تعمیر یا تعویض شود.
  • روشن نشدن شعله گاز صفحه ای بوش : روشن نشدن شعله می تواند دلایل متعددی داشته باشد. اولین و ساده ترین دلیل قطعی گاز یا بسته بودن شیر ورودی اجاق گاز است. دلیل دیگر ایراد شیر اصلی گاز صفحه ای بوش است که جریان گاز را وارد دستگاه نمی کند. دلیل سوم هم می تواند خرابی نازل های گاز شعله دستگاه باشد که گاز نمی تواند از آن خارج شود. در صورت ایراد در هر یک از قطعات دستگاه برای عیب یابی و تعمیر با ما در بوش سرویس تماس بگیرید.
  • غیر فعال شدن تمامی قطعات الکتریکی اجاق گاز رومیزی بوش : کار نکردن تمامی قطعات الکتریکی کارنکردن فندک گاز رومیزی بوش معمولا به دلیل ایراد در فیوز برق و قطعی برق کلید اصلی اتفاق می افتد و نیازی به تعمیر اجاق گاز نیست.
  • غیرفعال شدن فندک اجاق گاز رومیزی بوش : کار نکردن فندک گاز رومیزی بوش می تواند دلیل فنی یا غیر فنی داشته باشد. از جمله دلایل غیر فنی اینکه پولکی سر شعله یا چدنی گاز به درستی در جای خود قرار نگرفته اند، یا چینی فندک توسط مواد غذایی با هر جسم خارجی پوشانده شده که مانع جرقه زدن فندک می شود. همچنین ممکن است چینی فندک خیس شده باشد و جرقه نزند. البته که ممکن است این مشکل دلیل فنی نیز داشته باشد که می بایست توسط تعمیرکار ماهر رفع شود. مانند شکستگی یا خرابی چینی فندک، خرابی ترانس جرقه زن و خرابی کلید جرقه زن. برای رفع مشکل کارنکردن فندک گاز رومیزی بوش با ما تماس بگیرید.
  • زرد بودن یا یکنواخت نبودن شعله گاز صفحه ای بوش : اولین دلیل زرد بودن و یکنواخت نبودن شعله گاز، درست قرار نگرفتن چدنی و پولکی در جای خود است. دلیل دیگر می تواند سوختن ناقص گاز و نشت گاز از دستگاه باشد که باید میزان ورودی گاز و هوای شعله تنظیم شده و نشتی گاز بررسی شود. همچنین ممکن است گاز ورودی به اجاق گاز حاوی ناخالصی هایی باشد که در اثر سوختن شعله زرد ایجاد می کنند. به هم خوردن تنظیمات شیر گاز و نازل گاز و معیوب شدن قطعات آن نیز از دیگر دلایل شعله زرد و غیر یکنواخت اجاق گاز صفحه ای بوش است.
  • استشمام بوش گاز از گاز رومیزی بوش : این مشکل ممکن است به دلیل نشت گاز از شیر اصلی ورودی اجاق گاز یا قطعات داخلی آن باشد. قبل از هر کاری شیر اصلی گاز را بسته و در و پنجره ها را برای تهویه مناسب هوا باز بگذارید. سپس برای بررسی بیشتر با ما در بوش سرویس تماس بگیرید.
  • جرقه زدن مداوم گاز رومیزی بوش : ایراد ترانس جرقه زن می تواند دلیل جرقه زدن مداوم اجاق گاز رومیزی بوش باشد. ترانس جرقه زن ممکن است به علت رطوبت و آب ریختگی با استهلاک معیوب شده باشد که باید توسط تعمیرکار مجرب تعمیر یا تعویض شود.
  • شکستن ولوم گاز رومیزی بوش : در صورت شکستن ولوم اجاق گاز رومیزی بوش با همکاران ما در بوش سرویس تماس گرفته و مدل و enr دستگاه خود را ارائه دهید تا تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان برای نصب ولوم در محل حاضر شوند.
  • ترک خوردن یا شکستن صفحه شیشه ای اجاق گاز رومیزی بوش : شیشه مورد استفاده برای صفحه گاز رومیزی بوش از بهترین نوع شیشه های نشکن می باشد که استحکام بالایی دارد و در مقابل ضربه ناشی از افتادن قابلمه و تغییرات دمایی مقاوم است و به راحتی دچار ترک خوردگی یا شکستگی نمی شود. اما در صورتی که در اثر ضربه غیرمعمول صفحه شیشه ای گاز بوش شکست یا ترک خورد، برای تعویض آن با بوش سرویس تماس بگیرید تا خیالتان از بابت کیفیت و مرغوبیت صفحه شیشه ای تعویض شده راحت باشد.
تعمیرگاه گاز رومیزی بوش
  • گاز رومیزی بوش شما روشن نمی شود؟
  • گاز صفحه ای بوش شما نشتی دارد؟
  • شعله اجاق گاز رومیزی بوش شما به درستی نمی سوزد؟
  • فندکی گاز رومیزی بوش شما روشن نمی شود؟
  • کلید های گاز صفحه ای شما کار نمی کند؟

مشکل و خرابی هر یک از قطعات گاز صفحه ای یا رومیزی بوش بسیار مهم بوده و عدم توجه به آن مشکل ممکن است سبب بروز حوادث ناگوار شود. تعمیر دستگاه و جایگزینی قطعات باید توسط مراکز معتبر و تعمیرکاران ماهر و مجرب انجام شود که تخصص انجام کار را داشته و از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده می کنند.

 

گروه بوش سرویس با دارا بودن پرسنل مجرب و تجهیزات پیشرفته و کامل آماده ارائه خدمات تعمیرات گاز صفحه ای بوش به صورت حرفه ای می باشد.

 

می توانید با تماس با شماره 41128-021 نسبت به دریافت خدمات سرویس و تعمیر انواع گاز رومیزی Bosch اقدام نمایید !

 

تعمیرات مدل های جدید گاز رومیزی و صفحه ای بوش در بسیاری از موارد بسیار پیچیده بوده و نیاز به دانش و تجربه بسیار بالایی دارد، لذا به شما توصیه می کنیم در صورت بروز مشکل با بوش سرویس تماس بگیرید.

4.2 / 5. 9

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =