آیا می دانید از لحظه ای که برای تعمیر لوازم خانگی برقی خود با پایدار سرویس تماس می گیرید تا زمانی که دستگاه تعمیر شده و سالم مانند روز اول به شما تحویل داده شود، چه روندی طی می شود؟

در این ویدئو به صورت کامل این روند را برای شما توضیح داده ایم تا با اطمینان و آگاهی کامل پایدار سرویس را برای تعمیرات بوش انتخاب کنید.

 

در ابتدای امر که شما عزیزان با مرکز تماس پایدار سرویس تماس می گیرید (تلفن تماس : 02141128)، کارشناسان ما با ارائه مشاوره کاربردی به شما کمک می کنند تا بتوانید ایراد دستگاه را یافته و آن را رفع نمایید. به منظور ارائه راهنمایی و مشاوره تخصصی، کارشناسان پایدار سرویس آموزش دیده و دوره های تخصصی لازم را گذرانده اند.

در اغلب موارد با استفاده از همین راهنمایی و مشاوره می توانید مشکل دستگاه خود را رفع نمایید. در مواردی که نیاز به اعزام تکنسین باشد، درخواست شما ثبت شده و توسط سیستم نرم افزاری پایدار سرویس برای سرویسکار ارسال می شود. به عبارت دیگر از زمان تماس شما را تا زمانی که کار به تعمیرکار ارجاع داده شود کمتر از 5 دقیقه زمان صرف می شود.

تکنسین در کمتر از نیم ساعت با شما تماس گرفته و زمان مراجعه به محل را با شما هماهنگ می کند. امیدواریم در همان ابتدا و با دریافت مشاوره بتوانید مشکل دستگاه خود را رفع نمایید. در غیر این صورت کمتر از نیم ساعت با تکنسین ما فاصله دارید.

مجموعه پایدار سرویس به شما اطمینان می دهید که سرویس و تعمیر دستگاه شما توسط بهترین تکنسین و افرادی انجام خواهد شد که آموزش ها و دوره های لازم را در رابطه با عیب یابی و تعمیر برند مورد نظر شما گذرانده اند. علاوه براین تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین تعمیرات بوش، با گارانتی و ضمانت پایدار سرویس خواهد بود.

 

4.7 / 5. 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =