هواگیری اسپرسو ساز بوش

قهوه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در تمام دنیاست. نوشیدن یک فنجان قهوه در هر ساعتی از روز می تواند خستگی را از بین برده و انرژی و تمرکز لازم برای ادامه فعالیت را به شما هدیه دهد.

دستگاه اسپرسوساز بوش تهیه یک قهوه خوش طعم و خوش عطر به کمک کاری آسان در زمانی کوتاه تبدیل کرده است.

قهوه ساز و اسپرسو ساز بوش امروزه یکی از وسایل پر طرفدار و بسیار کاربردی در منزل و محل کار است که با کارکرد عالی لذت تهیه و نوشیدن یک فنجان قهوه را دو چندان می نماید.

این دستگاه در صورت استفاده بهینه و درست اغلب دچار مشکل نشده و سالیان متمادی برای شما کار می کند.

اگر اسپرسوساز بوش را به تازگی خریداری کرده و یا مدت طولانی از آن استفاده نکرده باشید، پمپ اسپرسوساز که وظیفه هدایت آب با فشار لازم به قسمت دم کن را دارد خالی از آب می باشد و آب لازم برای تهیه قهوه فراهم نمی شود. به همین دلیل لازم است پیش از استفاده از دستگاه، آن را هواگیری کنید.

نحوه هواگیری اسپرسو ساز بوش

برای هواگیری اسپرسو ساز بوش کافیست مخزن آب را پر از آب کرده و دستگاه را روشن کنید و منتظر بمانید تا آب داخل مخزن خالی شود. به این ترتیب پمپ دستگاه پر از آب شده و می توانید قهوه خود را تهیه و میل نمایید.

اگر پس از هواگیری دستگاه، همچنان آب گیری انجام نشد، مخزن آب را از دستگاه خارج کرده و مجددا در جای خود قرار دهید تا این مشکل برطرف شود.

پیشنهاد می کنیم مطلب “نحوه جرمگیری اسپرسوساز و قهوه ساز بوش” را مطالعه کنید.

خدمات تعمیر و سرویس اسپرسوساز بوش

شماره مرکز تماس سرویس بوش

در صورتیکه با انجام موارد فوق، دستگاه شما کماکان مشکل داشت، می توانید برای سرویس و تعمیر اسپرسوساز بوش خود با کارشناسان پایدار سرویس (سرویس بوش) تماس بگیرید (41128-021) و یا فرم درخواست اعزام تعمیرکار را تکمیل کنید.

در صورتیکه مشکل شما نیاز به اعزام تعمیرکار داشته باشد، هماهنگی لازم صورت گرفته و در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهیم شد.

5 / 5. 1

پایدار سرویس

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش. ارائه دهنده مطالب آموزشی برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان لوازم خانگی Bosch در جهت استفاده صحیح و رفع ایرادات رایج بدون نیاز به تعمیرکار.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =