بررسی هنگ کردن ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش یکی از ماشین های ظرفشویی با کیفیتی است که در بازار وجود دارد. تقریبا این ماشین ظرفشویی را می توانیم به عنوان یکی از بهترین وسایل و یا لوازم خانگی نیز در نظر بگیریم. همچنین باید به این مورد توجه داشته باشید که ممکن است در برخی مواقع یک سری مشکلات برای ماشین ظرفشویی مربوطه بوجود آید. در این مقاله نیز ما قصد داریم به بررسی هنگ کردن ماشین ظرفشویی بوش بپردازیم. تا انتها همراه پایدار سرویس نمایندگی تعمیرات بوش باشید.

بررسی دلایل هنگ کردن ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش وقتی هنگ می کند که مشکلی وجود داشته باشد. به عنوان مثال شاید مواد غذایی در فیلترهای ماشین گیر کرده باشد. یا فیلتر ماشین ظرفشویی به هر علتی مسدود شده باشد. همچنین ممکن است که لوله های خروجی آب ماشین ظرفشویی به طور کلی بسته شده باشد. در این حالت ما می توانیم شاهد این موضوع باشیم که آب داخل ماشین ظرفشویی به خوبی نمی رود و این حالت می تواند باعث خرابی ماشین ظرفشویی بوش شود. البته باید به این مورد نیز توجه داشته باشید که در برخی موارد پمپ ماشین ظرفشویی نیز می تواند خراب باشد و ماشین ظرفشویی را به طور کامل متوقف کند.

هنگ کردن و نمایش ارور در ظرفشویی بوش

عمده ارورهایی ماشین ظرفشویی بوش که در مواقع هنگ کردن دستگاه، بر روی صفحه نمایش نشان داده می شوند به شرح زیر هستند :

ارور E15

این ارور به نشست آبی اشاره دارد. همچنین می توانیم خرابی در سیستم ورودی آب را نیز برای این ارور به طور کامل در نظر بگیریم.

پیشنهاد می کنیم مطلب “ارور E15 در ظرفشویی بوش” را مطالعه کنید.

ارور E24

این ارور نیز نشان می دهد که فیلتر آب مسدود شده است و یا لوله خروجی آب مشکلی برایش پیش آمده است. همچنین باید به این مورد توجه داشته باشید که فیلتر آب در صورتی که مشکل داشته باشد به طور کامل باید تعویض گردد. در این هنگام نیز شما می توانید لوله های خروجی آب را بررسی کرده و در صورت وجود هر گونه موادی آن را به طور کامل شست و شو دهید.

پیشنهاد می کنیم مطلب “ارور E24 در ظرفشویی بوش” را مطالعه کنید.

ارور E01

کد خطای E01 نیز به مشکلاتی که قطعات الکترونیک ماشین را درگیر خودش کرده است اشاره می کند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن ها توجه داشته باشید این است که این موارد در صورتی درست خواهند شد که دستگاه در حالت بازنشانی قرار گیرد. برای انجام بازنشانی می توانید دستگاه را خاموش و روش کنید.

ارور E09

این ارور نیز به دوران اسپری اشاره دارد. معمولا مواردی وجود دارند که مانع روند جریان لوله های آب در سیستم اسپری خواهند شد.

پیشنهاد می کنیم مطلب “ارور E09 در ظرفشویی بوش” را مطالعه کنید.

ارور E15

این ارور نیز به مشکلاتی بستگی دارد که به سیستم آبی وابسته است.  در این هنگام شما باید مسیر خروجی و ورودی آب را به طور کامل بررسی کنید تا به مواردی که مد نظر دارید دست یابید. شما می توانید لوله های آب را در صورت نیاز نیز شست و شو دهید و به آن چیزی که میخواهید در خصوص سلامتی فیلتر آب دست پیدا نمایید.

پیشنهاد می کنیم مطلب “ارور E15 در ظرفشویی بوش” را مطالعه کنید.

ارور E25

ارور مربوطه نیز به مشکلات سیستم پمپ ماشین ظرفشویی بوش اشاره دارد.

ارور E04

این ارور را می توانیم به مشکلات مربوط به سیستم گرمایشی ارتباط دهیم. معمولا در صورتی که المنت خراب باشد این ارور به نمایش گذاشته خواهد شد.

بررسی راهکارهای رفع هنگ ماشین ظرفشویی بوش

پاک کردن فیلتر و لوله

یکی از دلایل هنگ کردن ماشین ظرفشویی بوش معمولا مسدود شدن فیلتر آن خواهد بود. در این حالت شما باید به سراغ یک وسیله مثل مسواک بروید و از طریق آن فیلتر را به خوبی شست و شو دهید. همچنین باید در نظر داشته باشید که  در صورتی که لوله ها مسدود شده باشند، میتواند از لوله باز کن استفاده کنید و به راحتی مسدود بودن آن ها را به طور کامل از بین ببرید.

حالت ظروف در ماشین ظرفشویی

حالت ظروف در ماشین نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند باعث هنگ کردن ماشین ظرفشویی شود. معمولا باید ظروف در داخل ماشین ظرفشویی طوری قرار گیرند که زیاد به سیستم ماشین فشار وارد نکنند و راه را برای دیگر ظروف به طور کامل مسدود نکنند. یکی از مهم ترین نکات دیگر این است که به هیچ عنوان ظروف بزرگ را برای شست و شو در ماشین ظرفشویی به همراه دیگر ظرف ها قرار ندهید.

پیشنهاد می کنیم مطلب “نحوه چیدن ظرف ها در ظرفشویی بوش” را مطالعه کنید.

بررسی درجه حرارت

درجه حرارت آب نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند باعث هنگ کردن ماشین ظرفشویی شود.  یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که درجه حرارت معمولا به طوری خواهد بود که شوینده بتواند به راحتی کلیه کارهای شست و شو را نیز به انجام برساند. همچنین در این حالت پمپ باید به درستی کار کند و هیچ مانعی برای پمپ نباید وجود داشته باشد.

استفاده از شوینده های با کیفیت

شوینده با کیفیت نیز می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روند کارکرد ماشین ظرفشویی داشته باشد. در صورتی که شما از شوینده با کیفیت استفاده کنید هیچ گونه آسیبی به ماشین ظرفشویی بوش وارد نمی سازد. در غیر این صورت می توانیم شاهد ایجاد برخی کثیفی ها باشیم که در داخل سیستم ماشین ظرفشویی می توانند به صورت رسوب ایجاد شوند. این مورد نشانه استفاده از مواد شوینده بی کیفیت است و شما می توانید با استفاده از بهترین شوینده ها به بهترین نتیجه برسید و بر همین اساس ماشین ظرفشویی شما هنگ نخواهد کرد.

برای خرید انواع شوینده ماشین ظرفشویی بوش، مانند قرص و نمک به فروشگاه پایدار سرویس مراجعه کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی هنگ کردن ماشین ظرفشویی بوش پرداختیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگ کردن ماشین ظرفشویی بوش دلایلی دارد و این دلایل را باید به عنوان موارد اصلی و دخالت کننده در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی در نظر بگیریم. همچنین شما می توانید در صورتی که به خدماتی نیاز داشته باشید با یک تکنسین تماس بگیرید.  ارائه خدمات از سوی تکنسین تعمیر ظرفشویی بوش می تواند به شما کمک کند تا شما به راحتی مشکلات مربوط به هنگ کردن دستگاه را برطرف سازید.

4.5 / 5. 2

پایدار سرویس

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش. ارائه دهنده مطالب آموزشی برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان لوازم خانگی Bosch در جهت استفاده صحیح و رفع ایرادات رایج بدون نیاز به تعمیرکار.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =