نحوه استفاده از جرم گیر در ماشین ظرفشویی و لباسشویی

در این مقاله قصد داریم دلیل و نحوه استفاده از پودر جرم گیر را در ماشین ظرفشویی و لباسشویی توضیح دهیم. آموزشهای ارائه شده در این مطلب برای لباسشویی ها و ظرفشویی های بوش، زیمنس، ال جی، سامسونگ، آاگ، پاکشوما، آبسال قابل استفاده است.

چرا باید از جرمگیر در ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود استفاده کنیم؟

ماشین های لباسشویی و ظرفشویی با توجه به ساختاری که دارند به صورت مداوم با آب و مواد شوینده در ارتباط بوده و به همین دلیل یکی از پاکیزه ترین مکان های آشپزخانه به نظر می رسند.

اما در حقیقت این وسایل مدام در معرض آلودگی هستند و به مرور زمان جرم و رسوب زیادی در آن ها ایجاد شده و سبب آلودگی شان می شود. این جرم و رسوب در ظاهر بی اهمیت، آسیب زیادی به دستگاه و همچنین سلامتی ما می رسانند.

دانه های مشکی رنگ و کپکی شکلی که دور لاستیک های لباسشویی دیده می شود نتیجه قابل رویت همین رسوب ها هستند. با این حال بسیار از جرم های لباسشویی اصلا به چشم نمی آید و داخل منافظ دیگ دستگاه رسوب می کنند.

در ماشین ظرفشویی این جرم ها معمولا دور المنت، داخل پره ها و منافظ آب پاش رسوب کرده و باعث اختلال در روند کار آن می شود. حتی ممکن است به مرور زمان تمام منافظ پاشش آب ظرفشویی مسدود شده و عملکرد موتور، هیت پمپ و المنت را مختل کنند.

به طور کلی می توان گفت جرم و رسوب ها مشکلات عمده ای از جمله:

  • کاهش عملکرد لباسشویی و ظرفشویی
  • بروز آلودگی در دستگاه و انتقال آلودگی به ظروف و البسه
  • افزایش مصرف برق

را به دنبال خواهد داشت.

یک راه حل مناسب برای از بین بردن این آلودگی ها استفاده از پودر های جرم گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی بوش است. این محصول کاربردی و ضروری می توانید از فروشگاه پایدار سرویس تهیه نمایید.

نحوه استفاده از پودر جرم گیر در ماشین لباسشویی و ظرفشویی

بهتر است برای جرم گیری ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود از یک بسته کامل استفاده نمایید. اگر تا به حال ظرفشویی و لباسشویی خود را جرمگیری نکرده اید پیشنهاد می شود در فواصل ۱۵ روزه تا یک ماهه دوبار اقدام به جرم گیری دستگاه خود نموده و پس از آن، هر سه ماه یکبار دستگاه خود را جرم گیری کنید.

پودر جرمگیر ماشین لباسشویی را کجا بریزیم؟

مراحل جرم گیری ماشین لباسشویی :

  • ماشین لباسشویی را کاملا تخلیه کرده و هیچ البسه ای داخل آن نباشد.
  • پودر جرم گیر بوش را داخل جا پودری ریخته و لباسشویی را روی ۷۰ درجه سانتی گراد یا حالت شستشوی کتان قرار داده و دستگاه را روشن کنید.
  • دقت داشته باشید به هیچ وجه برنامه شستشوی مقدماتی Prewash یا (Vorwäsche) روشن نباشد تا شستشوی کامل انجام گیرد.

پودر جرمگیر ماشین ظرفشویی را کجا بریزیم؟

مراحل جرم گیری ماشین ظرفشویی :

  • ماشین ظرفشویی را کاملا تخلیه کرده و هیچ ظرفی داخل آن نباشد.
  • پودر جرم گیر بوش را داخل جا قرصی ریخته و ظرفشویی خود را روی ۷۰ درجه سانتی گراد یا حالت شستشوی قابلمه قرار داده و دستگاه را روشن کنید.

شاید شما هم شنیده باشید که پودر جرم گیر باید کف ماشین ظرفشویی یا داخل دیگ ماشین لباسشویی ریخته شود. این کار اشتباه نیست اما روش اصولی و درست را برای شما در این مطلب توضیح دادیم.

در صورتیکه به خدمات تعمیر ظرفشویی بوش یا تعمیر لباسشویی بوش نیاز دارید، کافیست با پایدار سرویس تماس بگیرید.

شماره نمایندگی بوش در تهران : 02141128

شماره تماس نمایندگی تعمیرات بوش

 

4.7 / 5. 17

پایدار سرویس

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش. ارائه دهنده مطالب آموزشی برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان لوازم خانگی Bosch در جهت استفاده صحیح و رفع ایرادات رایج بدون نیاز به تعمیرکار.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 15 =