بررسی شیوه های شستن پرده با ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش تقرییا به عنوان بهترین ماشین لباسشویی در بازار در میان سایر برندها نیز در نظر گرفته می شود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ما تقریبا می توانیم خیلی از چیزها را با ماشین لباسشویی بشوییم. در این مقاله قصد داریم مراحل و روش های شستن پرده با ماشین لباسشویی بوش بررسی کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

1 – جدا سازی پرده و خارج کردن همه ی گیره های پرده

در ابتدا باید سعی کنید که پرده را به طور کامل از چوب پرده جدا کنید. در این هنگام نیز باید احتیاط کنید که آسیبی به پرده وارد نشود.

در بخش بالایی پرده که نوار پرده هست؛ گیره هایی نیز به آن متصل است که از اصلی ترین نکات مربوط به شست وشوی ماشین لباسشویی است که باید گیره ها را نیز از پرده جدا کنیم.

انجام این کار به این دلیل است که لبه های مربوط به گیره ها در زمانی که شست و شو انجام می گیرد می توانند به بافت پرده آسیب های زیادی بزنند. این امر نیز همچنین باعث نخ کش شدن و پاره شدن پرده خواهد شد و باید به آن توجه داشته باشید چون از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

2 – خارج سازی سرب پایین پرده ها

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که سرب پایین پرده ها را باید به طور کامل خارج کنید. این سرب بیشتر در انتهای پرده است و برای صاف شدن پرده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت انجام ندادن این کار و شستن پرده با سرب در لباسشویی، این امر می تواند باعث آسیب به ماشین لباسشویی شود و هم به پرده ها نیز آسیب وارد می کند. البته ساختار سرب نیز به گونه ای است که می تواند یک سری مواد شیمیایی تولید کند و در ترکیب با مواد شیمیایی دیگر  می تواند باعث ایجاد تغییر رنگ در پرده شود. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

3 – گرفتن خاک پرده

یکی از مهم ترین موارد برای شستن پرده با ماشین لباسشویی بوش این است که باید خاک های آن را بگیرید. این روش نوعی غبارروبی است که باعث می شود تا روند شست و شوی پرده نیز به خوبی انجام گیرد.

4 – خیس کردن پرده در آب و مواد شوینده

یکی از مهم ترین مواردی که در خصوص شست وشوی پرده با ماشین لباسشویی باید در نظر بگیرید این است که باید پرده ها را در آب و مواد شوینده به طور کامل خیس کنید. در واقع باید در نظر داشته باشید که بعد از انجام غبار روبی، کمی گرد و خاک روی پرده خواهد ماند.

انجام این کار نیز می تواند باعث شود تا در پایان شست و شو؛ تیرگی و چرک خاصی روی پرده وجود نداشته باشد. در صورتی که پرده های شما خیلی کثیف هستند می توانید از جوش شیرین نیز استفاده کنید. استفاده از وایتکس و ماده سفید کننده نیز می تواند برای شما مفید باشد. ولی باید در این خصوص در نظر بگیرید که در هنگام استفاده از وایتکس و سفید کننده باید بسیار دقت کنید چون ممکن است باعث آسیب به پرده نیز شود و باید این مورد را به خوبی به ذهن بسپارید.

ممکن است به مطلب “علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی بوش” نیز علاقه مند باشید.

5 – شستن پرده با آب سرد

یکی دیگر از مواردی که می توانیم برای شست و شو با آب سرد در نظر بگیریم این است که آب سرد به راحتی می توانیم بافت ها را شست و شو دهیم. فقط یادتان باشد که نباید با آب داغ روند شست و شو را انجام دهید چون این کار باعث آسیب به بافت های پرده ، بخصوص در پرده های حریر خواهد شد و باید آن را در نظر بگیرید چون از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند آسیب های جبران ناپذیری نیز ایجاد کند.

6 – بررسی برنامه شستشو و انتخاب گزینه مناسب آن

در هنگام شست و شو با ماشین لباسشویی بوش باید به این نکته توجه کنید که شما نیازمند برنامه DELICATE هستید. این برنامه به شما کمک می کند  که در شست و شوی پارچه های مختلف ابریشمی و حریر دچار مشکل نشوید. البته باید در نظر بگیرید که در برخی موارد اسم برنامه Easy Cate  است .در واقعا کارکرد هر دو نیز یکی است و دارای سنسور نیز هستند و می توانند به شما در زمینه شست و شو نیز کمک کنند. این امرنیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی از لطف نیست.

7 – نصب پرده بعد از شست و شو

یکی از مهمترین موارد در خصوص نصب پرده بعد از شست و شو این است که باید به خوبی بتوانید آن ها را آویزان کنید. این نکته یکی از مهم ترین موارد در زمینه شست و شو است. شما در حالت کلی می توانید  بعد از خشک شدن کامل، پرده ها را آویزان کنید.

در واقع آویزان کردن پرده باید زمانی انجام شود که هیچ نمی وجود ندارد. در انتها باید در نظر بگیرید که شستن پرده باید بر اساس همین موارد انجام گیرد و غیر از این موارد اصلا هیچ چیز استانداردی وجود دارد، برای تعمیر لباسشویی بوش با ما تماس بگیرید .

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی شیوه های شستن پرده با ماشین لباسشویی بوش پرداختیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته مهم در این خصوص این است که ماشین های لباسشویی بوش برای شستن پرده نیازمند یک سری راهکارها هستند و شما نیز باید به ترتیب آنها را رعایت نمایید تا به نتیجه ای که می خواهید دست یابید. به خصوص اگر پرده بافت خاصی داشته باشد نباید آسیبی به بافت پرده وارد شود چون آسیب های مربوطه جبران ناپذیر نیز خواهند بود و این موردی است که بیشترین اهمیت را خواهد داشت.

2.7 / 5. 3

پایدار سرویس

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش. ارائه دهنده مطالب آموزشی برای افزایش آگاهی مصرف کنندگان لوازم خانگی Bosch در جهت استفاده صحیح و رفع ایرادات رایج بدون نیاز به تعمیرکار.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =